Thursday, December 15, 2011

Yeayyy!! Payslip Disember Dah Keluar.

Salam.

Yehh mak jenab dah terkinja-kinja daripada semalam. Sebabnya mestilah pasal gaji kan. Payslip semalam aku tengok dah ada. Whoaaaa masyuk! *mulut ternganga*

Walaupun gaji aku belum lagi gaji gred baru, tapi syukurr alhamdulillah. Bonus pun banyak. Separuh gaji pun kan :p Mahulah sengih sampai ke kepala. Errkk

Siapa yang dah dapat tunggakan ITP tuh tahniah yerk. Aku punya tak tahu bila nak dapat. Lambat pun tak pe. Mak jenab tak kisah noksss! Janji gaji tiap-tiap bulan dapat. Yeahhh minggu depan nak makan pizza Dominosssss *lompat tinggi lagi*

Siapa yang nak tengok payslip tuh silalah segera menerjah laman sesawang Jabatan Akauntan Negara Malaysia iaitu www.anm.gov.my







2 makhluk comel yang memekak dekat sini:

░♥si lampu neon♥░ said... Reply To This Comment

melampauuuuu hehehe semoga tercapai impian makan domnosss tu ! apekess ade gaba sg hehehehe =P

noah darham said... Reply To This Comment

Hekhek.
Tuh dah meroyan nak pergi ambil ralphie der!