Saturday, February 25, 2012

Bulan Februari Bulan Tension

Salam sejahtera sekalian alam.

Lama sungguh aihh tak meng-update blog picitan nih. Super sibuk mengalahkan PM!! Hahaa. Banyak kerja, banyak cabaran. Tak tahulah kalau pengurusan masa aku tak betul. Tapi sungguh tahun nih kerjaya aku sebagai pendidik betul-betul banyak!!

Terngiang lagi cikgu junior tuh cakap, 'Teruklah kak kerja dekat Johor nih, kerja banyak. Dulu dekat Selangor relax jer.' 

Yerlah ustaz oiii. Dulu tuh masa ustaz buat praktikum. Sekarang nih cikgu betul. Cikgu praktikum dengan cikgu betul kerja memanglah banyak beza. Hadoiii!! Syukur juga ustaz tak pegang kelas. Aku nih dah kalahkan sotong kurita buat kerja tak cukup kaki tangan tahu!?

Guru kelas, Setiausaha HEM, Setiausaha SPBT (menunggu dinaikkan pangkat sebagai PENYELARAS), Jurulatih J.robik, Jurulatih bola jaring, Jurulatih olahraga, cikgu persembahan. Ehh sampai aku tak tahu apa lagi tugas aku yang lain. Paling tak best bila ada majlis muka aku dengan Jaja yang kena urus persembahan. Hadoiii kali kedua!

Bulan Februari adalah bulan stres untuk aku. Sekian terima kasih.

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: