Monday, December 17, 2012

Alhamdulillah ♥

Assalamualaikum,

Syukur alhamdulillah segala perancangan untuk majlis bertunang selesai dilaksanakan. Ikut perancangan awal sepatutnya Khamis ni aku bertunang. Tapi disebabkan komitmen kerja, aku dan dia awalkan majlis pada Rabu lepas.

7 berbalas 9. Aku cuma buat yang mudah jer untuk majlis. Tapi disebabkan mahu menghormati pak cik mak cik, aku turutkan apa yang dorang suruh. Kalau aku tak perlu nak berkhemah bagai. Cukuplah doa selamat dan jamuan ringan untuk pihak dia.

Banyak masalah untuk aku sebelum majlis ni diadakan. Yatim piatu. Sampai aku rasa majlis tu bukan majlis aku. Aku kena ikut apa Pak Long aku cakap. Nak melawan, dia tu wali utama. 

Terima kasih pada mak cik pakcik sepupu sepapat yang tolong aku dan adik-adik aku hari tu. Meriah dengan macam-macam celoteh! Kalau dorang tak tolong confirm huru-hara ;(













0 makhluk comel yang memekak dekat sini: