Sunday, January 13, 2013

Legoland Malaysia Lagi??

Assalamualaikum,

Sengaja tunggu tarikh hari ni nak update blog. Kebetulan 13.1.13 dan aku pun memang sukakan nombor 13 ;p

Semalam, 12.1.13 pergi Legoland Malaysian nun dekat Nusajaya tu lagi. Dah berjanji dengan Danish dan Darwish. Nanti dah sekolah baru pergi. Cuti sekolah nak pergi Legoland memang taklah kan. Manusia ramai sangat! Jadinya semalam adalah misi menunaikan janji.

Lepas waktu Zohor bertolak. Cuaca pun boleh tahan panas. Danish memang suka datang Legoland sebab dia dapat naik kereta! Darwish plak suka naik kereta api.

Aku biasa-biasa jer. Dah berusia kan. Mana nak suka sangat benda-benda macam nih. Harharhar. Bukanlah. Sebenarnya malas nak naik Project X sorang-sorang. Ada geng baru sedap sikit nak menjerit ;o


Welcome to Legoland. First time visit in year 2013.

Inilah dia kereta kegemaran Danish. Kunun nak jadi Danish Raikonen.

Si adik frust tak dapat jadi Darwish Schumaker.

Melepaskan gian sebab tak dapat jadi pelumba F1.

Nahh adalah juga sekeping gambar aku. Sobss sobss sobss!!

Adik dan Abang bergumbira. Lalalalalalalala

p/s- Aku dah perasan beberapa mainan Lego dah naik harga dekat BIG SHOP.

p/s/s- Payung Legoland aku hilang!! Menyampah gila kot. Payung tu sekarang dah harga RM35.00. Masa aku beli cuma RM29.90.

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: