Monday, July 15, 2013

Blog Ter-update Juak

Assalamualaikum,

Dah beberapa bulan tak hapdate belog. Malas tambah dengan sibuk tambah dengan tab selalu jadi tempat tengok cerita upin ipin. Makanya blog pun bersawang. Berbulan giteww terbiar.

Ada juga yang tanya kenapa tak update blog pasal sugar glider. Kuikuikui. Kelakaulah ko. Aku nih newbie jer. Info tentang sugar glider aku pun ciput. Banyak lagi blog yang boleh dikunjungi dek non. Tapi terima kasihlah sebab ko cari juga ilmu sugar glider dalam blog jalanan ni =_= Terharu! Nanti ah kak update lagi info infi tentang sugar glider yer

Sekarang dah masuk bulan Ramadhan. Hmm biasa jer bagi aku. Puasa dengan adik dan berbuka dengan keponakan. Ohh yee tahun nih kali pertama Danish belajar puasa. Okaylah tuh umur baru 4 tahun setengah. Dah ramadhan ke 6 ni, baru 2 hari dia puasa penuh. Baki yang lain setakat pukul 3 petang ke atas. Need more training. Mengaji pun dia dah pandai sikit. Solat pun tengah ajar bacaan basic.

Tak de apa sangat untuk permulaan entry selepas cuti yang panjang. Selamat menunaikan ibadah puasa. Semoga ada kesempatan untuk melaksanakan sehingga akhirnya. Ameen. 

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: