Saturday, October 31, 2009

akan ku tunggu~~

salam and night fellas..malam nih agak lewat aku post entry kat blog..td aku g ODC ada hari kokurikulum..huhhh..tersangatlah penat nih..malam nih aku jadi budak muzik plak..haha..aku nih flexsible..ngan budak mane2 pon aku ngam..janji bukan budak gila sudahlah..

nih cuma nak tunjuk pictures tadi yang sempat aku snapped guna henpon aku tuh..ada lagi banyak..tapi banyak kat dalam kamera orang laen..so aku kena tunggu daripada mereka dulu yerk..

mehlah jom tengok gambar AKU..bukan gambar orang laen taw..harap maklum di situ yaaa..



yaa..inilah dia gambar aku bersama adik tersayang!!weihh..serius memang aku sayang dia macam adik aku..mana ada dia kat situ ada aku..mana ada aku kat situ ada dia..dah macam kembar kan..



budak nih memang x boleh kalah kalau ambil gambar..habis lentok kat aku..x kisahlah..janji bukan lelaki yang lentok kat bahu aku tuh yerkk..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

okaylah rakan2..hanya ini jerk pictures yang i ada nak tunjuk..nanti ada pictures baru i upload lagi..kalau x pon just view my FB..FS no longer active....mata saya juga semakin mengantuk..esok pagi ada perbarisan..malas maw bangun awal nih....

chaoosss....


nOta kHaki:akan ku tunggu..detik tiba saat itu..akan ku tunggu janji naluri yang satu..xtaw dah sambung sendiri..

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: