Friday, October 30, 2009

sikit pOn x kesah..aiman lagi lah x kesah..

salam dan selamat petang peeps..hari ini sungguh panas..hati aku pon agak panas nih..kenapa nih??dah tentu ada cerita2 yang telah memanaskan aku..semalam aida cakap siapa yang keluar pakai jeans kena balik tukar pakai seluar lain..dan buktinya nadia kena petang semalam..kebetulan semalam aku pakai track..so xdelah kena tahan..

then tadi aku pon bersiaplah untuk pergi ke bandar KANGAR tuh....aku lantak pakai jeans juga..peduli apa ngan peraturan tuh semua..itu x boleh ini x boleh..ingat kami budak2 lagi ke????macam2..x habis2 nak menyusahkan student..sampai kat guard aku wat taktik baru..selalunya aku keluar ikut pagar masuk..tapi kali ini aku keluar ikut pagar keluar yang betul..hihi..dan akhirnya aku berjaya..*wink..wink..*

masa letak kad pak guard wat bodoh jerk..xtawlah dia nampak ke x aku pakai jeans..lalu aku pon keluarlah dengan gembiranya..ingat malas nak tinggal kad..tapi pak guard tuh suka tahan kenderaan yang nak masuk..kang x pasal2 motor sayang aku tuh kena sita plak..lagilah naya kena wat surat chenta untuk HEP ngek ngok tuh..

dan bila aku nak masuk maktab tadi, alangkah kurangnya nasib aku..sekali 5 orang pak guard tunggu kat pagar!!pergghhh..melampau betul nih kan..pastuh pagar dia bukak sikit jerk..ish..aku sudah membuat perkiraan..pas ambil kad pak guard gigi gingak tuh tahan aku....isshhhh..ini yang beta tidak suka..mereka sengaja membuatkan beta murka nih..

masa aku ambil kad aku dengar dia ada cakap x boleh pakai jeans..disebabkan aku pakai helmet so aku wat bodoh jerklah..pas dia tahan aku, dia suruh parking tepi..weihh..dahlah panas dowh..boleh plak pak guard tuh bebel2 kat aku..siap pesan lagi..kalau x puas hati cakap sendiri kat encik nizam..apa aku kesah sikit..dia cakap sebab aku nak masuk so dia lepaskan..elehhh..macam aku x berani nak wat lagi..sangat tidak kisah pon wahai pak guard sekalian..

berambosss....


nOta kHaki:cepatlah aku berambos daripada maktab nih..recently semuanya menyusahkan student jerk..dan aku akan terus protes and break the rules!!ngeh3..

2 makhluk comel yang memekak dekat sini:

Tinta Ana said... Reply To This Comment

huhuhu..masalah besa..susah dan menyusahkan..semakin meluat berada disini..=(

[PaaN1904] said... Reply To This Comment

pak guard kt ipda ni pon sme jek..nyampah dgn mereka..