Wednesday, October 21, 2009

aku maw kawen!!

salam peeps..di kala ini aku ngah keBENGONGan+keBLURan+keSEDIHan dan sebagainya lagi..ishhh..kenapa plak time camni aku mula nak fikir yang bukan2????kenapa aku x boleh nak concerntrate ngan study nih??ku rasa daripada pagi tadi aku wat nota..but nothing in my mind!!kerana....kerana aku merindui seseorang..

yeaa seseorang yang sangat aku rindui..ntah berapa lama aku x jumpa dia..hhmmm..dia bukan kekasih aku..tapi kawan yang aku sangat sayang..(memang aku sayang gila kat dia dowh)..aku hanya merindui dia daripada jauh..tuh jerk yang boleh aku wat pon..hes' someone..and i am not the lucky girl..huhhhh..

kenapalah di saat2 ini aku terINGAT kat dia plak??adoyai..aku dah cuba menyingkirkan perasaan aku kat dia..even dia pernah berjanji kat aku..huhu..xmaw ingat lagi..i am suffering of this!!!!kerana dia aku putuskan hubungan aku ngan mamat hebat+bajet kat kelas aku tuh..aku pilih kawan daripada boyfriend..but at the end, it's nothing to me..

(o_O)..arghhh..i hate this feeling..benci betul..kadang sikap aku nih telah menyusahkan diri aku sendiri taw x!!bila dah jadi barulah aku sedar..time x jadi x reti nak sedar dulu..kan sekarang aku juga yang makan hati tahap cipan..orang laen semua sudah mempunyai pasangan hidup masing2..tapi aku????still alone and still waiting for someones' love..huhhhhh..

umur dah 22 tahun (muda lagi kan)..tapi ALONE!!kengkawan aku dah ada yang plan nak tunang..aku nak plan tunang ngan siapa??sama hantu kah??hahaaa..sila jawab pertanyaan aku nih..kenapa aku mula memikirkan benda yang x masuk dalam exam nih??bungik betul taw..arrghhhh..sudah mula memeningkan diri sendiri dengan pertanyaan yang aku xmaw jawab!!!!dush..dush..

huhhhh..relax beb..aku masih muda..memanglah aku muda lagi pon..tapi sampai bila aku nak jadi muda??lama2 aku menjadi TUA juga..maw kerepot agaknya nanti aku still ALONE..huhu..xmawlah jadi spinster..adik2 aku semua dah kawen..(adik aku 2 orang jerk pon)..tinggal aku keseorangan..kadang2 keJEALOUSan melanda bila kau tengok adik aku ngan hubby masing2..yerlah..aku nih xde orang yang nak teman..siot dowh!!

sudah malas maw fikir lagi..hope that someone out there belong to me..untuk dia, semoga berbahagia hendaknya ngan insan yang tersayang..truly, kekadang aku masih mengharap kat dia..pergghhh..ayat x boleh blah betul..tapi xpe..kalau dia dah kawen aku x mengharap dah..(ayat frust nih wey)..

apa yang aku taw aku memang sayang gila kat dia..entahlah kan..(+.+)

adiosss~~~~


nOta kHaki:he's maybe not for me..MUNGKIN jerk pon kan..wink..wink

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: