Wednesday, October 21, 2009

peculiar..weirdo..that's me..

holla peeps..sekarang nih perangai aku yang pelik2 sudah datang..jeng..jeng..jeng..kenapa aku jadi camni??biasalah kan..nak release tension..exam is around the corner!!hampasgas betul nih..aku dah prepare pape ke??ada gaklah preparation yang aku wat..but i think it's not adequate..too many things to do..haiiyooo..apa macam nih..

okay2..enough for it..sekarang aku sudah maw buat perangai pelik aku..apa dia??macam2 benda yang aku suka wat..tapi sebelum tuh meh aku nak tunjuk form yang aku ambil pagi tadi kat HEP..form nak jadi outsider..errkkk..




kat form tuh aku tulis pakai pensel jerk..ada 1 part tuh soalan dia camni:>sebab2 memohon..nak taw jawapan aku??aku tulis arahan daripada HEP dan juga arahan Ketua Kediaman suruh kita orang bebudak PISMP SEM.4 ngan SEM. dok kat luar..ngeheee....dah tuh xkan aku nak tulis sesaje jerk nak jadi outsider kan..bongok lah aku kalau camtuh..kalau diberi pilihan aku memang x maw melangkahkan kaki aku keluar daripada hostel nih..tapi bila difikirkan kembali aku mesti keluar juga!!yeahhhh..

aku akan mempunyai banyak ruang untuk melanggar lebih banyak lagi peraturan..kih3..perhimpunan pagi dah sure+pasti aku akan datang lambat..xpon bila dah habis assembly baru aku datang..kuang3..tazkirah hari jumaat lagi lah plak kan aku nak datang..duduk kat hostel pon aku dengar daripada bilik jerk.. (O.+)..punyalah nakal aku nih kan..so nak wat camne??jadi outsider lagi lah macam2 aku boleh buat..bling..bling..

(O_o)..(~.+)..(+.+)..(^.^)..


yang nih plak aku sudah menjadi bread addict..hehe..hentam sajalah..aku makan nasi tadi pon perut mual jerk..nak muntah pon ada gak..so aku beli roti sebagai persediaan untuk aku semasa kat bilik nih..okay gak kan aku kureng makan nasi..kiranya nih macam diet karbohidrat lah..diet apa bendanya..apa roti tuh bukan karbo ke??kan dah kena..memanglah roti tuh karbo gak tapi x seberat nasi dowh..begitulah aku bermonolog dengan diri aku sendiri..tapi itu x bermakna aku nih GILA/SEWEL/OTAK TIONG2 yerk..minta perhatian di situ taw..

aku suka butter loaf nih..sedap weih..sekali makan paling kurang pon 4 slices..x boleh lebih daripada tuh..nanti perut aku mual lagi..makan banyak x boleh, makan sikit x boleh..pelik bebenor nya perut aku nih haaa....




and last but least, nihlah gambar aku..kenapa??aku sesaje nak tunjuk piercing aku tuh..aku memang suka wat piercing..tapi kat telinga jerklah..tempat laen sorry wa x layan okay..yang paling tinggi tuh yang paling latest aku wat..tuh aku wat masa semester break bulan 6 hari tuh..aku tembak kiri kanan tapi yang belah kanan tuh macam ada problem jerk..so yang kiri jerklah kekal sampai ke saat ini..

for your information, setakat nih aku dah ada 5 piercings kat telinga..kiri ada 3, kanan ada 2..may be cuti nanti aku nak tambah lagi..kenapa??wehh..telinga aku kan..suka hati akulah nak tembak berapa banyak pon..sibuk jerklah..haha..emosi sudah x stabil lagi nih..bahaya2..silap2 maw jap lagi aku meletup..

xdelah..aku puas hati bila aku wat camni..kira okaylah kan aku x menyusahkan orang lain..aku bukan tindik telinga orang lain pon..bukan korang yang sakit bila aku tindik telinga aku tuh..korang sakit tengok jerk kan..yerlah..perempuan melayu+islam elok ke tindik telinga lebih daripada yang sepatutnya??kadang2 tuh soalan yang selalu aku tanya kat diri aku..tapi aku malas cari jawapan..sebab jawapannya aku yang nak buat!!

bukan piercing jerk aku wat..color my hair, kuku hitam..kuku hitam nih aku wat masa start 1st degree..aku bukan pakai kuitik (ejaan sure salah!!) pon..aku pakai inai hitam jerk..dah kecoh semua ingat aku pakai kuitik (betulkan ejaan aku nih)..bungik kan..siap ada yang panggil aku 'GOTHIC'..heiii..what the hell are you??kan ku dah banyak kali bilang urusan aku xde kena mengena ngan korang..tapi still nak mem-busy body-kan diri dengan hal aku kenapa??manusia..manusia..

okaylah malas maw melalut lagi..aku nih banyak pendam..sebab tuh bila dah cerita semua cerita yang dulu2 kala pon keluar gak..aiiseyy..i dont like me, myself at all..huahuahua..





adios..amigos..berambos..blah!!


nOta kHaki:aku adalah aku..bukan engkau, engkau mahupon engkau juga!!

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: