Saturday, October 31, 2009

+aku rasa sengal malam nih+

salam peeps..hhmmm..actually i dont really have any mood at all..i'm hurting someone this morning..haiiyyaaa..i just ashamed myself..sengal dowh..ntah apa kena ngan aku sejak akhir2 nih..

assignments??dah habis pon..xde lagi dah assignment yang tertangguh..semuanya submit on the due date,.exam??x start lagi pon..study??may be lah..tapi macam lah aku x pernah study kan..tiap2 sem pon exam..tiap2 sem pon aku study..alhamdulillah so far aku x pernah sangkut mana2 paper lagi..amin..

ntahlah..aku pon xtaw kenapa dengan aku nih??kadang datang time otak aku bengong habis semua orang kena..huhhhh..agak mengong aku nih kan..

dahlah..saja nak bagitaw tuh jerk..kang ada laen aku bagitaw lah lagi ekh....

cau cin cau..


nOta kHaki:semakin hari semakin tidak faham dengan perangai aku sendiri..

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: