Friday, October 30, 2009

apa nih??

morning my fellas..what's going up??sekarang nih aku lagi bermalas2an di atas katil aku..nak release tension jap pas study..hari ini aku wat jahat lagi!!hehe..hari ini ada perhimpunan kat dewan..dan natijahnya aku malas maw pergi..saja nak tunjuk protes kat maktab nih....nak ambil attendance pon ambil lah..aku sikit pon x hairan taw..*berlagak betul nih..*(o_O)..weihh..roomate aku pon x pergi juga taw..bukan aku seorang jerk yang x g..dak montel pon g..hehe..baiknya si montel tuh..

aku xtaw nak cerita apa pagi nih..cuma sekarang aku dah ada perubahan sikit..yerlah kan..sejak2 aku seorang diri nih (bukan sebab clash ekh) aku banyak memberontak, memprotes, membantah dan yang sekutu dengannya..yang nak berkutu2 pon boleh join juga..aku x marah pon..kenapa ekh aku macam nih????soalan yang lagi hebat daripada soalan exam nanti..

buat baik berpada2, buat jahat jangan sekali....hhmmm..aku malas sudah nak buat baik ngan orang..kenapa??dah orang wat jahat kat aku, even aku baik ngan dia orang..walau pon dia orang x tunjuk dengan cara fizikal tapi makan dalam oohhh..hati aku bila dah sekali sakit memang payah nak baik..sakit yang dulu2 punya pon x hilang lagi..tambah plak dengan sakit yang baru..kadang aku berdoa biar orang yang wat jahat kat aku tuh akan dapat balasan yang sama dan setimpal..memang betul pon..aku dah nampak beberapa balasan yang dia orang dah terima..padan ngan muka hang kan!!!!you deserve for it lol....

even aku seorang diri aku x kisah..aku seorang pon boleh hidup kan..aku akan ingat kata2 tuh sampai bila2 pon..aku x suka hidup dalam kepura-puraan..aku x maw jadi hipokrit..biarpon kadang2 berterus terang itu sesuatu yang menyakitkan, aku x rela daripada kena tikam belakang..kebenaran kan selalu pahit..tapi..tapi kenapa orang x maw berterus terang ngan aku??aku bukan marah pon kalau orang nak straightforward ngan aku..aku lagi suka dan aku kan hujahkan pendapat aku kalau apa yang dia cakap tuh x benar sama sekali..

eii dahlah ekh..sudah hilang mood lagi nih..bila bercakap tentang kawan aku sedih sangat2..aku agak sukar untuk berkawan dengan orang yang sudah biasa hidup senang dan sering mengharapkan bantuan orang lain tanpa perlu berusaha..aku banyak kawan2 yang susah..bila kawan dengan orang yang senang aku cepat makan hati..dan kadang kala terhiris..macam sekarang nih lah....

adios....cau cin cau....


nOta kHaki:aku nak kawan2 yang boleh terima aku seadanya sebagaimana aku boleh terima dorang seadanya..tapi hakikat yang sebenar adalah sebaliknya....

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: