Thursday, November 05, 2009

bekas pakwe aku yang macam SIAL!!

weih..bajet betul jantan seorang nih!!suka sangat nak carik pasal..ngko punya komen kat notes FB aku tuh dah menyusahkan aku taw x!!nak nyibuk2 hal aku wat pe??buduh betul nih..kang ke x pasal2 hati orang lain yang terluka..*sigh*

kat maktab nih ngko sorg jerk BEKAS PAKWE aku!!aku bukan macam ngko nak pasang MAKWE ramai2 kat tempat yang sama!!!!it is really jerk and shit!!aku x usik hal ngko x payahlah nak usik2 hal aku..asal ada lelaki yang rapat yang baik ngan aku semuanya PAKWE ke??waahhhh..kalau macam tuh banyaklah PAKWE AKU KAT MAKTAB NIH dowhhh....sangat sengal nih..

saje nak wat aku bertukar menjadi 'NOAH HULK SI GADIS HIJAU'..karang bukan jerk hijau..semua warna pon aku boleh bertukar..s%$L betul..


nOta kHaki:sengaja nak menyusahkan idop aku jerk..aku pok nanti kang..ngko tuh memang tunggu nak dapat penampar aku jerk..

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: