Wednesday, March 31, 2010

i am the lucky girl..dont be jealous okeh..~


dimulakan dengan bismillah..disudahi dengan alhamdulillah~
salam dan selamat petang semuanya..

hari ini cik noah agak sedikit gembira..eheee....sebabnya tadi kak suriyati cakap *dia tak cakap..cuma bagi komen kat enry cik noah jerk* cik noah menang GIVEAWAY kat blog dia......heee....nih adalah giveaway yang pertama cik noah dapat okeh..dan cara mencari pemenangnya dilakukan dengan menggunakan cabutan *macam tak betul ayat nih plak kan..lantaklah*..credit to hubby kak sue sebab tangan beliaulah yang telah memilih nombor cik noah iaitu 10 - dan akhirnya telah membawa tuah kepada cik noah..eheee....clap your hand okeh..banyak2 kali clap taw..

dan sekarang cik noah sedang tunggu hadiah yang akan diposkan oleh kak sue..masyuk nihhhh..mahu tak ketahuan buat kerja bila dah tahu menang giveaway kan..walaupun cuma melalui cabutan bertuah..bertuah lah kan cik noah nih..akekeee~

:

:

:

:

:

*meh klik gambar nih nak tengok kesahihan kemenangan cik noah*


dulu time sekolah menengah cik noah selalu pakai jersi nombor 10 kalau maen handball.....nihlah dia kan tuah masa sekolah2 dulu..baru sekarang nak nampak..aisehhh..melalut merepek meraban yang bukan-bukan dah nih..


nOta kHaki:kepala blur untuk menyiapkan worksheet untuk kelas BI esok..ni nong ni nong ni nong~~

2 makhluk comel yang memekak dekat sini:

fitri oh fitri said... Reply To This Comment

uhs. xaci, nak jgk!









http://fitridzulkifli.blogspot.com

nOah said... Reply To This Comment

ahaa..aci x aci..
werkkk~