Monday, December 27, 2010

OMG!!Danish suka main dengan anu??


Salam buat semua..

Haaa..pagi-pagi nih aku nak buat cerita kontroversi plak. nih kisah si Danish yang suka main dengan anu dia. OMG!! kenapa plak dengan budak nih nak main dengan anu?? buang tebiat tak pasal-pasal. ish3



alkisahnya begini....



Danish nih baru umur 2 tahun lebih. dah pandai pun cakap sikit-sikit. aku kan baby sitter yang terhormat dekat rumah nih. so sekarang aku guna pendekatan lain. aku nak ajar dia kencing dekat tandas. at least jimatlah sikit dia guna pampers kan. aku pun tak delah asyik nak tukar pampers dia kalau dah bertakung air kencing dia tuh.


lepas dia buat kuih yang wangi sangat tadi aku pun pakaikanlah seluar tanpa pampers. aku pesan elok-elok dekat dia. Danish kalau nak kencing cakap dekat acik ekh. *okay aku tak suka dia panggil aku mak long sebab aku tak kawin lagi.acik along kan lebih muda ;p* okay dah. nih topik nak memperasankan diri plak~


lepas pakai seluar aku bagi botol dekat dia sebab bising minta air. dia pon syioklah kan minum susu. siap offer dekat aku lagi botol susu dia tuh. hampeh der. aku pun tinggal dia kejap kat depan tb. then bila aku datang depan tengok dia tengah main dengan anu dia sambil hisap botol.


wahhhh. terbeliak terbesar mata, terjerit terbising kejaplah mulut aku nih marah dia. dia plak boleh sengih-sengih2 kan tunjuk muka yang cute nak mampus tuh dekat aku! ehhh. menyirap gaklah dengan budak Danish nih. aku membebel dekat dia; 'Kalau Danish main dengan 'kutut' tuh lagi acik potong tangan nak???' saja kan nak bagi dia takut siap jegil-jegil mata gitu haa. tapi dia tunjuk respon sengih-sengih lagi!!


tak boleh jadi betul budak nih. aku biarkanlah kejap kot-kot lepas tuh dia tak main dengan anu dia. tak lama lepas tuh aku tengok balik dia dah tidur dengan botol dekat mulut dan tangan dia masih dekat anu!!!! caitt. budak nih memanglah. aku nak ajar dia kencing dekat tandas tapi bila tak pakai pampers main dengan anu dia tuh plak. aisehhaii kan. on the spot terus aku pakaikan dia pampers!!


aku tak de adik laki atau abang. so aku tak tahulah benda nih. lelaki memang suka main dengan anu ke?? hahahaa. ayat kontroversi nih. 



*nih gambar yang dia tak pegang anu sebab ada pampers*



bila ND memekak lagi:
hati perlu kuat untuk tunggu posting nih