Monday, January 31, 2011

Nah..Balik Semula ke Johor..Aisehhai~


Salam buat semua..

Hari nih dah tak tahu hari ke berapa hujan turun tanpa henti dekat tempat aku. Dah ada tempat-tempat yang mula naik air. Nasib rumah aku dekat atas bukit. Jadi kebarangkalian nak banjir tuh adalah kurang. Cuma nak keluar pergi tempat lain tuh payahlah kalau dah banjir.



Nahh semalam petang aku dapat panggilan daripada KPM. Aku dapat tawaran untuk tukar ke Johor. Plak dah macam tuh. Aku baru semangat nak pergi Putrajaya. Sekarang kena tukar plak masuk Johor. Memanglah dulu aku yang minta Johor. Tapi aku nak rasa juga pergi mengajar dekat tempat yang high class tuh. *ayat makan diri ;p

Tapi pegawai KPM tuh sedaya upaya suruh aku terima juga tawaran tuh. Siap promote lagi Johor okay, kalau Putrajaya kos tinggi. Memanglah aku akui semua tuh tapi tapi. Tengok!! Aku pun tak de jawapan dah~~Selebet betul!!

Kalau dekat Putrajaya okay juga senang nanti aku nak pergi konvo. Tak payah dah cari tempat bermalam. Tapi bila aku dah fikir banyak-banyak kali, lagi bagus aku dapat Johor sebab kos hidup tak delah setinggi dekat Putrajaya tuh. Boleh juga aku simpan duit banyak sikit. Dekat Putrajaya berapa banyaklah aku boleh saving. Bagus juga KPM nih suruh aku terima tawaran tuh. Dia pun tak nak aku sengsara kalau duduk dekat Putrajaya. Memang i lapppp you lah KPM!!!! Siap bagi kata-kata semangat dekat aku lagi sebelum putus talian. Terharu (T__T)


p/s:Putrajaya susah hati, Johor pon susah hati~~