Sunday, February 06, 2011

Hati Silalah Kuat Lagi~


Salam buat semua..

Sekarang aku dah ada dekat Kluang. Hmm. Aku nih nama jekr tinggal dekat Johor lama. Tapi daerah Kluang nih rasanya baru sekali dua jerk kot sampai. Hari ini aku sampai sebab esok aku kena lapor diri dekat PPD Kluang.



Damn~Badan, pinggang, punggung aku sakit gila. Nihlah panahan naik motor kan. Yerlah aku mana ada kenderaan lain pon selain tayar dua nih. Ini pun nasib baik ada. Kalau tak de lagilah haru biru hidup aku. 



Aku bukanlah nak merungut tapi sekolah yang aku dapat nih tak tercapai akalku dengan kudrat yang aku ada. Seorang cikgu nih minta aku berusaha untuk tukar sekolah. Manusia kan ada budi bicara. Mudah-mudahan diberi kelembutan hati untuk memikirkan masalah aku nih *walaupun masalah lain lagi banyak dia nak fikir kot. Aku bukanlah kekwat nak minta tukar sekolah. Aku memang tak kisah pon dapat sekolah mana tapi bila tak de rumah sewa aku memang agak down sikitlah. Lagi plak nak kongsi dengan bangsa lain. Uhuuu


Dah dah dah. Mata dah mengantuk. Esok pun aku dah confuse kena lapor diri pukul berapa. Hari nih kali pertama aku bawa motor ikut highway. Perghh. Aku rasa pemandu tayar empat dan bertayar-tayar besar tuh sangat pentingkan diri. Mentang-mentang aku tayar dua jerk. Terhuyung hayang aku dibuatnya. (T__T)


p/s:PENAT.