Friday, April 22, 2011

Jeng3..Perancangan Cuti 1 Mei *Ngelat Kerja Jap ;p

Ohooo. Minggu depan cuti panjang sikit. Kenapakah?? Sebab cuti 1 Mei. Yess!! Dah berbulan aku plan nak turun Perlis. Akhirnya cuti 1 Mei ini yang aku nantikan. Harapnya tak de apa-apa program sepanjang aku nak cuti tuh.

Okay aku siap dah ambil borang CRK *cuti rehat khas. Pssst: Alasannya adalah sulit. Aku tak boleh kongsi dekat sini. Mampus aku kalau orang-orang sekolah aku tahu. Tapi borang tuh tak hantar lagi pon. Padahal dah seminggu aku ambil. Excited nak cuti lah katakan kan ;p

Besarlah harapan aku supaya GB meluluskan permohonan CRK aku tuh. Bukan senang derr nak dapat cuti. Dan juga semoga alasan yang aku berikan nanti adalah munasabah ;p. Keh3. Sekarang sudah pandai nak ngelat kerja yerp. Tapi aku tak delah ngelat macam cikgu senior tuh. Datang sekolah pon pukul 9. Aisehhhaiii. Dah kena sound pon begitu lagi.

Kepada orang-orang yang menunggu kedatangan aku ke Perlis, silalah sediakan lauk pauk yang sedap sehingga menjilat jari. Terutamanya si kekanda, dan juga ahli GENG PIPI ;P