Tuesday, May 10, 2011

Aloloooo..Comelnya Sampai Keluar Air Liur Basi~

Ingat tengok makanan sedap-sedap jerk ke boleh terliur air basi kan?? Dari mula aku tengok benda nih dah mula nak meleleh air liur *okay ayat tipu. Padahal perut aku lapar minta makan ;p

Aku sesaja jerk usha kad-kad kahwin nih :) Apa orang kata nak ambil feeling kan. Haruslah kan ambil feeling awal sikit. Ramai sangat kawan aku yang nak bina masjid. Makanya aku pun terkenalah tempiasnya.

Meh jom tengok kad kahwin yang aku jumpa. Sangattttt comel *macam aku~bluuerrk










Haaa yang nih kad kahwin bajet punya. Tapi tetap comel kan. Aku suka yang nih ;p






Kenapa aku suka kartun? Sebab aku punya sukalah kan. Lain daripada yang lain kan. Selalu orang buat bunga sana sini. So kalau bakal-bakal pengantin dekat luar sinun nak kelainan silalah berhubung dengan tuan empunya bisnes nih. Harga boleh kawtim punya ;p Siapa lagi nak majukan bisnes orang Melayu kalau bukan Melayu sendiri. Ye dak??

2 makhluk comel yang memekak dekat sini:

Super Ummi said... Reply To This Comment

haritu memang dah plan nak kad kartun cmni.. sekali abah kate... "eh, tak payah lah kartun2 ni.. mcm tak serius je, mcm main2..." huhu.. kne ikutlah cakap walaupun bukan abah yang bayar... hmmm...

Budak Botak said... Reply To This Comment

he3, comel2....