Sunday, May 15, 2011

Selamat Hari Guru untuk aku....

Ohh esok kali pertama aku sambut hari guru. Bangga okay!! Sebelum asyik wish dekat cikgu-cikgi jerk kan. Jadi esok tibalah masanya untuk aku terima ucapan. Dan mungkin juga dapat hadiah!! Hahaaa. Tak ikhlas betul nih ;p

Aku dah pesan dekat lanun-lanun kelas aku. "Siapa tak minta maaf dengan teacher hari guru nanti, markah exam teacher tolak 10 markah sahsiah".

Hehee. Kalau bab mengugut nih aku memang pandai. Terus si lanun-lanun nih cakap "Teacher, nanti kita orang bagi hadiah sekali. Tapi jangan telefon mak bapak kita orang".

Kan tengok! Betapa besarnya kuasa guru. Tapi kuasa mak bapak lagi besar. Ada lagi yang siap saman cikgu sebab rotan anak dia. WTH??

Esok aku pun kena buat persembahan. Menari lagu joget. Oh noo. Dahlah aku kena train budak. At last aku pun kena menari juga. Barulah nak jadi penonton kan. Harap-harap budak geng gedik tuh menari dengan seeloknya. Kalau huduh malu muka aku~~

3 makhluk comel yang memekak dekat sini:

Abu Zafran said... Reply To This Comment

Anda dijemput menyertai
Segmen " Selamat Hari Guru Cikgu."

Cik Puan Bunga said... Reply To This Comment

Selamat hari guru Noah! :D

Qamariah Khairon said... Reply To This Comment

wish sndri ye kak... :) btw selamat hari cikgu...semoga menjadi guru yg berdedikasi utk anak bangsa...