Monday, May 09, 2011

Mencari Reward Untuk Diri

Gaji dah dapat dua kali. Tapi aku masih lagi mencari hadiah untuk diri sendiri. Apa entahnya yang aku nak beli aku pun tak tahu.

Kasut sukan aku tuh dah menunjukkan tanda-tanda TUA. Ohh sengaja kan suruh beli kasut lain. Lama gak aku tak tukar kasut sukan. Beli yang mahal nih memang berbaloi kan ;p

Jam tangan aku nih pon bateri dah nazak. Tuhlah tinggal satu-satunya jam tangan aku. Yang lain semua dah masuk dalam kubur. Ngehh2.

Bila disenaraipendekkan, makin berjela plak benda yang aku kena beli. Kena fikir lagi nih dengan tenang. Membezakan antara kemahuan dan keperluan. Huhhh. Seksa! Akhirnya duit gaji aku banyak disedekahkan kepada orang.

Haaa itu yang paling afdhal kan. Rasa-rasa dalam kepala otak nih nak beli cincin kahwin plak ;p


p/s:I am healing the feelings....

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: