Thursday, May 19, 2011

Berempitan Meredah Highway!!!!

Hampeh lah kan siapa yang buat jadual Bengkel Pemantapan J.Robik Peringkat Negeri Johor nih. Macamlah tak de hari lain nak buat. Dah tuh dekat Pagoh plak!! Oppa oiii jauh okay. JAUH!!

Dahlah pendaftaran dalam lingkungan masa 8.00 hingga 10.00 pagi. Entah sempat ke tidak aku nak sampai nih. Kenapalah kan tak buat jerk dekat KBS Larkin tuh. Nih dah susah payah aku nak merempit subuh kala plak. Eii sejuk tahu tak! Mengantuk mata aku nanti nak merempit.

Bila aku tengok senarai nama peserta tuh tak de plak orang daripada Muar. Yang meramaikannya cuma daerah JB jerk. Kan ke senang semudah ABC kalau buat dekat KBS Larkin tuh. Uhuuu. Satu hal aku nak meredah highway esok pagi! Bak kata Adnan Sempit kan: Di mana ada jalan, di situ ada highway!!

Nahh dah terkena dekat batang hidung sendiri. kenapa aku tak nak baik bas jerk kan?? Elehh aku nih bukan tahu pun stesen bas Muar tuh dekat mana. Pakatnya lagi jauh nak sampai ke IKBN Pagoh tak ke naya dekat aku nanti. Biarlah aku merempit pun kan *walau aku tahu perempuan tak elok merempit

Aku punya tayar empat tak keluar lagi. Maka berempitanlah esok meredah highway!! Yeahhhh~~

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: