Wednesday, May 18, 2011

Musim Entry Bertulis Tak Bergambar

Sekarang aku punya entry banyak tulisan jerk. Gambar pon kadang macam tak wujud. Bukan sebab aku malas. Tapi sebenarnya adalah sikit malas tuh.

Dulu aku memang camwhoring. Tapi sekarang aku dah tak hairan bin ajaib dengan kamera pon. Sebabnya handphone bapak gajah aku tuh dah jadi slow learner plak. Damn betul!! Nak minta yang barulah tuh kan.

Apa jenih telefon lagi entah yang aku nak guna. Dari si Iphone tuh sampailah yang si Milestone nih. Semua buat perangai. Nih yang buat aku mogok nak guna telefon awam jerk ;p


p/s:Banyak sangat gambar kang orang bosan plak.

1 makhluk comel yang memekak dekat sini:

Admin said... Reply To This Comment

Salam. Betul .. kadangkala entri yang tak bergambar perlu untuk tingkatkan kualiti penulisan kita.

Http://hasrulhassan.blogspot.com