Sunday, June 05, 2011

Bobo Perkasa~~

Yess akhirnya ini harta pertama yang memang bernilai gila yang telah aku beli. Erkk ayat macam tak betul jerk. Setelah empat bulan aku kerja, simpan duit masa belajar dulu jadi inilah yang aku mampu beli. Aku senyum meleret-leret jerk bila tengok Bobo. Lagilah meleret bila tengok nombor kesayangan aku tuh ;p

Hahaa. Memang aku jakun dengan kereta. SO what?? Aku beli pakai duit aku sendiri tak minta duit orang lain pon ekh. Sebab aku tahu aku nih bukan anak orang senang, tak berbapa dan tak beremak sebab tuh aku ingatkan diri supaya berjimat-cermat. Kemudian hari, aku juga yang senang. Macam sekarang bila dah ada kereta sendiri aku tak perlu pening kepala kalau hujan macam mana nak pergi sekolah, kursus jauh-jauh pon tak perlu naik motor lagi.


*Aku sentiasa suka 139~~Lepas nih aku nak cari superbike plak ;p


p/s:Aku benci dengar orang cakap anak yatim piatu nih senang hidup bebas tak de orang nak jaga..WTFISH!!