Monday, June 06, 2011

Sugar Glider: My New Lover, JUJU

*My first and only him, Juju~~
Name:Juju
Gender:Male
Adopted Since:16 May 2011 (he was 3 months old, bought from Zukie)
Fav. Food:Honeydew
fav. Drink:Honey
Fav. Veggie:Sengkuang
Fav. Treat:Ayam rebus madu


More info about Juju:
Aku bela Juju nih sebab aku pencinta binatang *ayat puaka. Dia suka kencing dekat aku, gigit tangan aku kalau dah habis licking madu dekat jari, suka cirit kalau aku bagi dia makan HPW. Juju paling benci menyampah kalau aku nak potong kuku dia. Sebab tuh aku rela dan redha jerk kalau tangan aku nih penuh dengan cakaran harimau dia tuh.

Aku suka kacau dia tidur. Sebab dia suka kacau aku time aku nak tidur. Ohh paling comel kalau dia barking. Macam nih hah ANG-ANG. First time aku dengar, anjing-cino mana nih yang menyalak dalam bilik aku. Sekali rupanya si Juju nih yang barking sebab dia bosan aku tidur awal ;p

Juju sangatlah pemanja dan layanan yang nak bagi dekat dia mestilah top high class punya! Juju tak pandang kalau kau setakat letak buah depan dia macam tuh jerk. Dia buka mata and then tutup balik! Nahh jangankan dua biji mata, sebelah mata pon dia tak pandang kau. Kalau kau nak bagi dia makan kau kena belai-belai dia dulu. Panggil nama dia yang comel macam aku tuh *haktuihh!!

Kau kena rajinkan tangan suap dia makan. Kan aku dah cakap layanan dia kena top high class punya. Kalau letak jerk dalam bowl memang aku sumpah kau tidur, bila kau bangun balik makanan tuh dia tak usik pon.

Aku tak suka nak tayang Juju dekat khalayak ramai. Sebab aku tahu ramai peminat dia akan histeria terjerit-jerit bila tengok kepala dia terjenguk daripada bonding pouch tuh. Har har har~~