Saturday, July 02, 2011

Friend Dengan Aku Sebab Nak Tahu Apa Aku Buat??

*BACKOFF~


Memang sikit bengang aku dengan makhluk yang macam nih. Kau add aku dekat FB sebab nak jadi minah mamat kepohci ekh. Lepas tuh report merata alam. Uhhh what the fish lah kan perangai macam tuh. Aku tak tahu kenapa orang susah sangat nak faham JANGAN KACAU ORANG KALAU DIA TAK KACAU KAU.

Duduk diam-diam sudahlah. Mentang-mentang aku senyap, suka-suka hati kau kan nak pijak-pijak kepala aku. Apa sebab kau ada pertalian darah dengan aku, maka aku menghalalkan semua benda yang kau buat ke? Perlu ke kau jadi stalker, tengok gambar aku, then kau tayang dekat mak bapak kau?

Ohh lupa kan. Aku tak de mak abah. Sebab tuh aku tak boleh nak tunjuk dekat dorang lagi. Itu yang membuatkan kau rasa kau patut tunjuk, tayang, hebahkan gambar aku dekat mak bapak kau dan sekutu-sekutu kau yang lain kan. Terima kasih buat susah kau jerk~

Siapa boyfie aku pun kau nak sibuk. Dulu bila aku bawa balik boyfie datang kampung, macam-macam kau mengumpat mengutuk mengata. Sekarang bila aku ada boyfie tak bawa balik kampung, kau pun still nak mengumpat mengutuk mengata. Ohh kenapa nih beb? Kau janganlah susahkan diri kau tuh dengan hal aku. Biar aku jaga hal aku cukup!

p/s:Aku tak nak kau makan daging saudara sendiri. So faham-fahamlah~

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: