Sunday, September 04, 2011

Esok Belum Kerja Lagi. Yes!

Salam Syawal sayang..



Esok dah mula kerja. Sekolah pun dah mula sekolah juga. Giliran aku bekerja belum tiba lagi. Hari Selasa nanti baru sekolah aku buka. Ehehee. Bangga nih dapat cuti lebih.



Jangan besok pagi aku giat bangun nak pergi sekolah plak. Memang aku mengajar pak guard jerklah esok kalau mengigau juga pergi sekolah.



Tadi dapat kad undangan perkahwinan. Alahaii banyak betul kawan-kawan nak kahwin bulan September nih. Bila dapat kad, sibuk tanya kad aku bila nak bagi. Haihh bosan dengar soalan yang sama. Jodoh aku ada dah. Bila masanya aku nak kahwin tunggu jerklah kadnya sampai. Allah maha mengetahui bila aku nak kahwin. Ppftt jawapan bernas ;p



Malam nih aku nak berjimba-jimba lagi dengan Juju dan Chika. Semakin hari semakin sayang pada budak dua ekor tuh. Lagi aku bertambah sayang kalau dorang gigit tangan. Ppfftttt!! Tak sakit tahu!!



Pesanan untuk kawan-kawan aku yang akan bekerja esok, selamat menjalankan tugas ekh. Jangan lupa bawa kuih raya jamu dekat guru besar dan juga guru kecil.

*Jom pergi pantaiiiiii!!

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: