Thursday, November 29, 2012

Cikgu Cemerlang Update Blog. Buahahaaa!

Assalamualaikum dan selamat petang.

HAHAA! Lama gila aku tak update blog. Dah dua bulan kot blog ni bersawang. Apakan daya. Aku kan cikgu cemerlang. Heh! Cemerlanglah sangat kan.

Malas bukan sebab utama. Komitmen kerja yang menyebabkan blog ni bersawang. Bila semua benda kena mengadap laptop dan online. Memang aku tak berkesempatan nak update. Cuti sekolah ni alhamdulillah terasa ringan sikit kepala daripada beban tugas :p

Duduk rumah tak de buat apa sangat. Pergi Legoland, Kip Mart setiap minggu, Mydin setiap bulan, TJ Mart setiap hari. Setiap malam sediakan makan minum untuk anak-anak berbulu. Siapa lagi kalau bukan Sugar Glider!

Heii, sekarang sugar glider aku dah bertambah. Alhamdulillah. Kalau dulu kempunan jer tengok sugar glider orang lain ada joey. In shaa Allah jika berkesempatan aku akan update tentang sugar glider kesayangan jiwa raga aku.

*GK-aku sedikit gila kuasa. HAHAA. Ini masa lawan budak Tahun 6 lepas UPSR.


0 makhluk comel yang memekak dekat sini: