Friday, November 30, 2012

Panggilan Telefon Nak Cari Gaduh! Singsing Lengan Dah Nih~~

Assalamualaikm dan salam Jumaat,

Sejak beberapa hari ni ada jer mak bapak yang telefon aku. Ni dia salah satu sebab kenapa aku tak bagi nombor telefon dekat anak murid, mak bapak.

Semalam hari Khamis. Ada seorang mak budak telefon. Dia minta keputusan peperiksaan setengah tahun anak dia. Kemudian minta plak keputusan akhir tahun. Katanya tempat kerja suami dia minta. 

Begini aku jawab. Ceh!

Puan, anak puan darjah 2. Dah guna sistem KSSR. Mana ada dah exam. Kan saya dah terangkan masa Hari Bertemu Pelanggan bulan 6 dulu. Puan tak ingat? Geram kot! Keputusan akhir band setiap subjek saya dah bagi dekat anak puan sebelum cuti suruh tunjuk dekat mak ayah. Satu kelas saya bagi. Puan dah tanya anak puan?

Puan tu jawab plak:-

Anak saya tak de bagi apa-apa pun.

Ehh ringkas gila jawapan dia. Dah anak kau tak bagi apa-apa jadi kau tak payah tanya? Terus telefon aku marah-marah. Adillllll ke?? Angin sebadan okay!

Entah maa dia dapat nombor telefon aku. Aku memang tak bagi nombor telefon aku walaupun dekat kelas aku sendiri. Ada apa-apa hal, telefon pejabat. Ni mesti orang pejabat yang bagi. Haiii nak singsing lengan sampai ke bahu dah. Geram mak, noks! 

Tak cukup pagi, PUAN tu telefon aku tengahari, petang, malam. Ohh what! Memanglah nak kena sound orang pejabat. Masa cuti aku nak datang sekolah? TOLONGLAHHHHHH AKU TAK KAN DATANG!!!!

Heii sexy baby! Seksilah tu dengan sependa merah tak pakai baju :o

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: