Friday, November 30, 2012

Selamat Menjadi Isteri Solehah Sahabat

Assalamualaikum dan salam maghrib,

Beberapa jam lagi, sahabat baik daripada kecil hinggalah sekarang akan menamatkan zaman bujangnya. Whewww nak jadi isteri orang dah noks! 

Syukur rezeki dan jodoh dia datang dulu. Rezeki dan jodoh aku? HAHAA! Mungkin malam ni sampai kot. KUANGKUANGKUANG.

Siti Fariza binti Ghazali-inilah dia sahabat dunia akhirat aku. Gaduh sama, baik sama, nangis ketawa sama, pendek cerita semua benda bersama. Dari umur enam tahun berkawan. Sekarang dah umur 25 tahun. Oiii lama tu!

Ramai dah bff serata alam menamatkan zaman bujang. Yang dah beranak pinak pun ada. Aku pun dah beranak pinak. Anak-anak berbulus sugar glider tu haa ada sebelas ekor. Anak juga kan :p

Okaylah noks. Nak siap-siap solat, mengaji dan bermekap bagai. Nak menyaksikan detik bersejarah sahabat dunia akhirat aku. Semoga menjadi isteri yang solehah kepada suaminya, Ezry.

Aduhai pun! Aku suka pergi kenduri kahwin. Cari inspirasi ;)


Ezry dan Siti masa bertunang. Haii dorang nak nikah malam ni aku yang berdebar lebih ;)

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: