Sunday, December 02, 2012

Tahniah Sahabat-Siti Fariza dan Khairul Ezry!!

Assalamualaikum,

Selamat pengantin baru,
Semoga kekal abadi bahgia,
Ke anak cucu sentosa,
Murah rezeki.

Tahniah diucapkan kepada sahabat aku, Siti Fariza dan Khairul Ezry selamat diijabkabulkan pada 30/11/2012. Huii aku yang berdebar lebih malam akad nikah hari tu ;)

Dulu tengok kawan-kawan aku yang lain akad nikah, langsung aku tak de perasaan. Aku sengih-sengih jer masa akad dah diucap tanda sahlah menjadi suami isteri. Tapi malam tu tidak!

Sementara nak tunggu pengantin lelaki, aku yang berdebar. Dupdap dupdap jantung ni. Aku tengok bff aku ni tak siap make up lagi. Relax jer muka dia. Padahal nak nikah lepas Isya'. Selamba derk jer muka dia! Geram aku noks. HAHAA! Tengok ni! Orang lain yang nak nikah, aku plak overrrr. 

Bab yang buat aku mengalir air mata masa pengantin salam mak ayah. Haihh menderu laju jer air mata. Macam manalah akad aku nanti. Mak abah dah tak de. Hurmm.

Okay mari kita tengok beberapa keping gambar yang dapat aku tangkap ;)

Bersama emak mertua :0. Emak cantik, anak handsome~~

Dah ni jer gambar sekeping. Aku memang menyampah gila bila update blog guna tab! 

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: